Why won't you kiss me?


Väcktes för en timme sedan utav Bobby, har käkat lite frukost och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Ska jobba idag klockan 16.00 till stängning. Till min stora fasa insåg jag även idag att jag ska öppna nyårsdagen... Någon som vill byta? Det blir du och jag Pernilla. De övriga två är fortfarande osäkra. Dock lär vi få ta in en exta pizzabagare i alla fall. Nyårsdagen är den mest fartfyllda dagen på hela året. För två år sedan var vi med i tidningen p.g.a. det. Tidningar, dom kan verkigen konsten att tajma, står med kameran upptryckt i ansiktet och ställer frågor på årets första(!) och jobbigaste dag.

Tänkte åka in till stan lite tidigare idag för jag har snapat in två klappar att köpa. Funderar även på att växla in mina Euro coh DKK för att kunna köpa julklappar för dem. Så illa är det i år. Dock ligger Euron lågt... kanske kan vänta ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du behöver inte köpa en massa juleklappar ju, vi har ju typ fixat allt redan =)

2010-12-02 @ 19:23:07
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0