We'll live the rest of our lives, but not together.


Sitter och har lunchrast på jobbet nu, förmodar jag. Detta är ett tidsinställt inlägg. Som tidigare sagt ska jag bara hem efter jobbet. Ska samåka med Pernilla och snacka lite om Frölunda - Brynäs som vi ska åka och kolla på den 28:e. Pamela och Johan ska också med. Kör på de gamla vanliga platserna skulle jag tro, har jag tur kanske jag lyckas få tag på en puck till.



Annars händer inte så mycket, det var ju tänkt att vi skulle kolla film imorgon och bara mysa, men det blev ändrade planer så det ser ut som det blir utgång istället, som vanligt. Man borde kunna köpa ett säsongskort eller liknande när man går ut, det hade jag tjänat på!

Vi hörs ikväll när jag kommer hem, då ska ni få höra om mina drömmar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0