We don't even talk no more.


Jag vet inte om några av er redan listat ut det, men det blev ingen utgång igår. Istället spenderades kvällen åt film. Narnia, som gick på TV, och sen tittade Linnéa förbi med Paranormal Activity för den hade ingen av oss sett. Med risk för att reta upp någon demon måste jag säga att den var en grym besvikelse. Den hoppade fram och tillbaka i händelser och den var varken bra eller läskig. Kanske var det för att folk hade förstorat den enormt mycket, men nej, ingen film för mig. Ändå har jag bestämt mig för att ge tvåan en chans. Dock brukar uppföljare vara sämre, det krävs bara ett enda ord för att förklara detta fenomen. Pocahontas.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tyckte tvåan var läskigare, eller jag såg den på bio kanske var därför :P

2010-12-19 @ 16:46:13
URL: http://sindelina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0