The first cut is the deepest


Jag är helt slut, utmattad! Hade jag varit hemma denna kväll skulle jag förmodligen slockat på soffan för x antal timmar sedan och fortfarande ligga och dra mig där. Kom hem runt 21.45 från Stanton's ikväll och jag vet inte alls vad jag gjort sedan dess. Tänke kolla på Death Race på kanal 6 men den har jag redan sett två gånger så jag satte mig här istället. Är för trött för att tänka så jag ska nog lägga mig snart och hoppas på en sovmorgon. Jag vill jobba på skolan, det tackar jag alltid ja till, men det hade varit så skönt att få sova!
Nåja, nu ska jag nog unna mig lite sömn. Är jag ledig imorgon ska jag nog försöka packa upp min väska från Spanien, fick hem mitt paket jag skickade med.



Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0