It's time to forget about the past, to wash away what happened last.


I helgen ska jag jobba, dock inte de 24 h pass jag normalt hade/har. Jobbar 13.00 till stängning på lördag och 17.00 till stänging på söndag. Skönt. Ska minsann ut i helgen med! Jag var sjukt otaggad, sen blev jag taggad, efter det väldigt otaggad och nu rätt bra taggad. Det är mitt jäkla EQ som spökar. Det suger att behöva jobba till stängning på lördag men det löser sig nog, får speedfixa mig. Outfit har jag klart nu med tanke på att mitt paket från Spanien anlänt, mörbultat var det men det kom fram som det skulle och allt innehåll är i prima skick! Vad jag drar på mig får ni se imorgon.



Ikväll ska jag mysa framför IDOL-finalen med mor, jag ska nog dammsuga mitt rum med. Har igna planer utöver det. Vi kanske hörs. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lizzy

lycka till =)

2010-12-10 @ 16:50:18
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0