I could use someone like you.


Vaknade idag 8.08 av att mobilen ringde. Dolt nummer, såhär tidigt?! Idiot, tänkte jag, svarade, och möttes av rösten tillhörande en kvinna från Skogstorpsskolans expedition. 8.35 stod jag inne på expeditionen med nycklar i hand. Jag skulle vara vikare. Blev tilldelad klass 7C, till min kusin Philips förtvivlan(?). Sen insåg han nog hur cool jag faktiskt var och då det lugnt ;) Haha. Stundtals fick jag vända mig och och räkna till tio för att inte göra något förhastat i ilska. Det gick dock över rätt fort det med. Tur att man inte är långsynt och har svar på tal. Det var 'ndå väldigt kul och jag hjälper gärna till där igen :)

Har sedan jag kommit hem ätit, hängt med Pernilla, somnat ifrån Pernilla som åkte hem och kollat på Grey's. Väskan från Spanien är ännu inte uppackad.
1, för att det är så jäkla kallt i mitt rum att inte inte ens vill vistas där.
2, för att jag nästan haft fullt upp varje dag sedan jag kom hem. Skall även jobba imorgon, men då på Stanton's, pust!

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0