Can't get no love without sacrifice


Nu börjar jag jobba, slutar igen vid 16 men inte ska jag hem efter det. Hockey är det som gäller. De må bara vara lilla Falkenberg som spelar, men vill man nå toppen måste man kämpa för det!
Har tidigare varit hos doktorn och kollat ett jäkla födelsemärke som krånglar. Håller tummarna för att allt ska vara lugnt, man vet ju aldrig nu för tiden...
Efter jobbet ska jag som sagt kolla hockey, det blir jag, Johanna och Jennie. Har för mig att någon mer ville med..? Vet inte vilka de möter än, låt säga att det blir en överraskning!



När jag kommit hem igen ska jag skriva om ett pinsamt ögonblick. Svårt, jag har en tendes att förtränga jobbiga saker. Ska försöka klura ut något under dagen.

Vi hörs ikväll! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0