You were always on my mind


Idag ska vi få våran efterlängtade manikyr. Klippningen får nog vänta ett tag, håret är ändå omöjligt fixa i denna luftfuktigheten. Det blir liksom en sista tjejgrej innan Joel kommer imorgon. Vi ska även äta i stan (som vanligt) får se vad vi kan hitta för gott idag. Har annars hängt massa vid poolen idag. Låg där helt själv och njöt, sen kom typ hela grannskapet och började göra bomber/skvätta ner mig så jag satte mig här för att få en paus.

Hörs ikväll!


Måste bara få tillägga att mina skype-kontaker är väldigt dåliga på att vara online...

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

tack snälla du (:



blev naglarna bra?

2010-08-08 @ 18:15:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: pernilla

men vad heter du på skype?

2010-08-08 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0