You look into my eyes and lie those pretty lies.


Idag har det varit dåligt med inlägg. Varför? Hmm, vi har spelat kort hela dagen. Samtidigt som vi kollat på film (Sagan om ringen & Inte utan min dotter), och när vi inte gjorde det låg jag vid poolen/åt. Slappt liv, huh? Vi testade en annan kinarestaurang idag, inte den vi varit på två gånger tidigare alltså. Denna ligger även mycket närmre. Maten var godare än på den andra, dock var servicen sämre och priserna högre. Man kan väl säga att det liksom väger jämnt då.
Här kommer bilder på min mat; kycklingsoppa, nötkött med champinjoner och ris, fruktsallad (= konserverad frukt).
Ser inte så aptitretande ut på bilderna, men jag åt mig mätt och är fortfarande mätt! :)



Äter man på rätt ställen så är det billigare att äta ute än att handla och laga mat själva. Ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0