When you wish upon a star


Det blir mycket tid över för att fundera och jag har kommit fram till lite olika saker jag vill göra i livet. Redo?

Efter Torrevieja ska jag nog flytta vidare till Sevilla (flyg med Ryanair för 164 kr) och gå en Internationell Engelskalärar-utbildning.

Efter det ska jag komma hem, semestra i Thailand och fortsätta leva mitt drömliv.

Väl hemma igen ska jag söka sommarjobb hos STS som Aktivitetskoordinator på språkresor runt om i hela världen. Man ska helst vara 23 år för att jobba för dem, jag fyller 20 kommande sommar. Dock hoppas jag kunna vara den där speciella stjärnan som lyser lite starkare än alla de andra stjärnorna på himlen, så att jag i alla fall får komma på en intervju.

Innan dess behöver jag såklart jobba och kanske får jag komma tillbaka till Stanton's. Beror på lite olika saker som jag tror ännu är inofficiella.

Annars ska jag söka runt på lite olika ställen och även söka extrajobb som vikare på Skogstorpsskolan. Går allt enligt planerna kommer jag i alla fall vara en behörig lärare i engelska.

Det var nog allt för tillfället.



Tjing!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Cheeses! Vad kul att du vill göra den här lärargrejen, den ger nog många stjärnor i kanten. Varar bara en månad va?

=)

2010-08-25 @ 15:13:24
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: Alice

Låter bra, är säker på att du hade varit en jättebra lärare! :D

2010-08-26 @ 03:07:13
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0