Oh darling, I wish you were here


Ännu ett oväder har dragit förbi ikväll, det var väntat med tanke på all blåst som legat på idag. Det är 24 grader ute, skönt, det är ju nästan så man får ta på sig en tröja när man går ut.

Jag ångrar att jag inte tryckte ner mina träningsskor i väskan. Det springer i benen på mig när jag bara sitter hemma, dock gör värmen att man inte orkar med att göra något annat. Jag behöver ett jobb. Börjar få lite panik. Måste ta mig in till stan och söka mer, eller gå tillbaka till de tidigare ställerna jag sökt på.

Nu ska jag kolla True Blood. Tog en powernap runt 22 snåret så nu kan jag inte sova p.g.a. det.


Kommentarer
Postat av: Alice

True blood, jag saknar! Kan ju inte titta på de här, för de är typ i mitten av tredje säsongen och jag vill inte missa ett enda avsnitt! Jag drömde till och med att jag var med i true blood inatt!!!! xD

2010-08-14 @ 04:49:49
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0