Me, myself and I


Jag kan inte sova. Jag är inte trött. Jag är på jakt efter en mygga. Jag är varm. Jag tänker för mycket. Jag vill ha ett elektiskt mygg-rack. Jag kan inte ligga still. Jag är för rastlös för att blunda. Jag är törstig. Jag dödade precis en mygga. Jag är tät i näsan. Jag kan inte andas ordentligt. Jag tänker ännu mer. Jag hatar hackern som hackade sig in i mitt liv. Jag kollar runt på facebook. Jag ska testa mina nya bandeau bh:ar. Jag vill krama mina tjejer. Jag vill gosa mig in i lurviga Bobby. Jag vill krama min familj. Jag längtar inte hem till Sverige. Jag längtar efter en 'höra-hemma' känsla. Jag vill power-walka. Jag önskar att min lampa inte glappade. Jag vill inte vara arbetslös. Jag vill kunna resa i tiden. Jag funderar på om en Gävle-flytt hade varit något. Jag undrar om min spanska har förbättrats. Jag känner mig stressad. Jag vill göra så mycket och är rädd att tiden inte räcker till. Jag önskar jag gillade lök. Jag vill kolla på hockey. Jag önskar att jag inte höll fast så hårt i saker och ting. Jag hoppas jag får jobb för STS. Jag skall försöka bli bättre på att hålla mina löften till mig själv. Jag måste sluta överanalysera onödiga saker. Jag skall inte sakna saker från det förflutna. Jag skall leva mer för dagen. Jag vill inte var rädd för att vara ensam. Jag måste försöka sova.


Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, "Jag önskar jag gillade lök" fick mig faktiskt att skratta lite! ;D

2010-08-17 @ 06:30:18
URL: http://alicewalden.blogg.se/
Postat av: Lillie

hehe, blev också lite överraskad av den. Vill du gilla lök? :) stolt

2010-08-17 @ 12:03:52
URL: http://lillow.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sant, tänk inte så mycket! Du har massvis med tid i livet, och det du inte hinner med, det lär du inte ha ont utav ändå när du inte är medveten om det =)

(Så snackar en som jobbar med döden!)



Jag känner massvis som är (mycket) äldre än mig och reser runt utan att ha arbete och inte veta vad de vill med livet än. Det är nog det vanligaste =)

Kram!

2010-08-18 @ 07:20:06
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: Rebecka

Fin bild by the way! Glömde skriva det innan fast det var det första som slog mig.

Men vart sjutton är mitt förra inlägg? :S

2010-08-18 @ 07:21:50
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: Rebecka

Där var det =) Haha! OKej, Kram kram!

2010-08-18 @ 07:22:14
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0