Living is easy with eyes closed


Ikväll är det fest, big time. Vi handlade mat tidigare till kvällens tacobuffé och passade på att slänga med en persikolikör. Jag har nu officiellt en ny drink jag valt att kalla "Goya" då den påminner mig om drinken jag och Lillie fick när vi var ute i Gävle på just, Goya. Vodka, persikolikör, jordgubbslikör, ½ apelsinjuice ½ sprie. Yummie.

Pappa undrade om det skulle bli en sen kväll. "Nej det tror jag inte" Blev mitt svar, fick för mig att skumpartyt slutade fyra. Det visade sig att det börjar fyra och slutar typ 8. Så nej pappa, det blir inte sent. Det blir tidigt :)

Före.


Efter.


Nu ska vi fixa oss lite!
Tar inte med kameran, rädd för fuktskador. Dock ska Paowgo hålla till på OZ ikväll med, blir det ett möte fastnar det inte på bild. Ni får helt enkelt lita på mitt ord. (Jag lovar att hälsa från er, Linnéa och Pernilla).

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh gott!! (:

2010-08-12 @ 01:21:53
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

vi ska till småland över helgen (:



hade du kul igår snäckan?

2010-08-12 @ 13:53:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0