I've become so numb


Det är inte smickrande att gå ensam längs gatan när folk skriker/tutar efter en. Eller när folk kommer fram på gatan och pussar på en, helt på måfå! Det ska bli skönt att bara jobba 3 ggr/veckan framöver, vilket det ser ut att bli. Jag tror inte riktigt jag är av inkastar-material. Jag har inte tillräckligt kort kjol/klänning/shorts, inte tillräckligt urringade toppar. Inte heller tillräckligt snygga ben/stora bröst. Å andra sidan vill jag inte vara en inkastare, inte se ut som en i alla fall. Jag tycker jag duger som jag är och detta jobb är bara tillfälligt, något att sätta i CV:t liksom. Hellre igenkänd som "Stanton's-Katta" än "Inkastar-Katta".


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gör man som inkastare egentligen?:)

2010-08-31 @ 21:52:23
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0