It's eating me from the inside


Tänk er detta (klicka in) rycket. Lägg till x antal myggbett, myggor och en dunkande huvudvärk, (ta bort resterande faktorer). Eller har ni kanske haft nässelutslag nångång? Åh! Det är så hemskt att man bara vill krypa ur sitt skin och lämna det att ruttna... Hur som helst, vet ni hur det känns? Då vet ni hur jag kände mig idag klockan 7.23. Spanska myggor är lömska jävlar, handlar utan att synas typ. Jösses, vad jag önskar att jag hade tagit med mitt elektriska myggrack. Som sagt så blir myggbetten bara fler och i denna hettan med ett kliande kropp + huvudvärk kan man inte förvänta sig så mycket sömn. Har fortfarande lite huvudvärk trots två svalda Avledon. Hoppas det går över snart, jag hade velat ligga vid poolen idag.

Myggjävlar




Uppdatering. Nu har myggfan bitit mig i tinningen.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag är avis på dig som bor där (:



jag ska bara plugga till lärare isf

2010-08-10 @ 17:23:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Pernilla

Asså hahahah, jag och becka är så skrämmande lika, förstår ditt ryck, för när du får de är det illa ;) du hakar inte upp du för småsaker som jag (a)

2010-08-10 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0