Is this love that I'm feeling?


Nu är jag hemma från jobbet! Kan även kalla det mitt jobb nu då jag får komma tillbaka imorgon :) Lite drygt är det att bara stå och trampa på samma ställe, man känner sig verkligen som den där jobbiga försäljaren man faktiskt är.
¡Hola! Caña uno euro/Chupito una euro. Är mer eller mindre allt jag sagt idag. Sen kommer det självklart spanjorer som ska fortsätta snacka alt. försöka dra med dig in på baren så att du ska shotta med dem. Bossen (Jesus) är stenhård, men är även ägaren till världens sötaste hund, jag tror han är en riktig mjukis egentligen.
Judith snackade om att vi skulle till Love, en nattklubb "på fredag efter jobbet" undra om det var imorgon hon menade... Det återstår att se!

Nu ska jag sova gott folk. Dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0