I'm alive!

 

På flygplatsen


"Honey, I'm home! :D" - Det var det första jag skrev till Lillie när jag landat i Alicante, Spanien.
Efter att ha handlat lite varor till bl.a. frukost och sånt fixade vi oss för att träffa Linda (kompis som Lillie träffat här) i staden och äta lite. Blev hamburgartallrik som jag beställde in på spanska, typ. Vi kan låtsas som att jag gjorde det. Lillie beställde och jag sa: "Jag också", på spanska. Mäkta stolt var jag ändå. Vi hälsade på några andra vänner. Jag är inte van vid den spanska puss-puss-på-kinden-hälsningen än, lite obekvämt är det men man vänjer sig. Det inkräktar liksom lite i min privata bubbla. Nog med snckandet, allt är hur som helst väldigt bra och varmt! :)



Vi avslutade dagen med en spådom som du även kan se på bilderna :)

Kommentarer
Postat av: pernilla nilsson

jag är avundsjuk på dig =(

2010-08-03 @ 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0