I swear I won't forget you


Skypade med mor, syster och Bobby idag. Saknar den lilla killen, min lilla Bobby-baby.
Lustigt nog ligger det massa bilder på minneskortet från i vintras som jag raderat för längesedan. Datorn är helt ny med men ändå är bilderna där. Hmm. Nåja, det är fina bilder så det gör inget.




Har kollat igenom massa bilder på senaste, här är en på mig och Fican en varm sommardag.



Saknar ridningen. Tiden jag och Johanna hade tillsammans med Oliver och Magnific var en av de bästa i mitt liv, utan tvekan. Trots allt jobb och ansvar man får som djurägare så är det värt det, alltid. Oavkortad kärlek och oändlig lycka är vad man får tillbaka.
Nu springer Fican och Oliver tillsammans på Trapalandas evigt gröna ängar.

Kommentarer
Postat av: olivia

haha ja precis, tycker johanna får ta med er dit snart igen när du kommer hem hehe :)

2010-08-13 @ 19:32:14
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

fina djur det där (:



jag har haft det bra tack! sitter just nu på landet i småland och degar hehe



har du haft det bra ikväll sötnos?

2010-08-14 @ 01:05:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: johanna

aw <3

2010-08-16 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0