I really wanna kiss you but I can't


Det har varit ett riktigt oväder över oss ikväll/natt. Åskan mullrar och blixtren blixtrar. Regnet öser ner och dränker Lillies tvätt som hängde på tork. Hoppas inte den slår ut Internet, vad ska jag då hitta på?! Lägga mig bredvid poolen med en bra bok i handen kanske... lät ju inte heller så dumt faktiskt. Fast det låter nog skönare i teorin. Jag är inget stort fan av den kvava värmen som ger mig andnöd. Missförstå mig inte, jag trivs! Men jag tycker inte om att pressa, bara när jag gör det för min egna skull, på mina villkor. Nu tänkte jag kolla på en film som heter Sleepers från 1996 med bland annat Brad Pitt och Kevin Bacon i ledande roller. Lustigt. När jag var liten förstod jag aldrig vad folk såg i Brad Pitt, sen blev jag äldre.

Lite småläskigt att han bara är ett år yngre än farsgubben min.

Är dock inget fan av hans nyodlingar i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det är skitkul med barn (:



gaaah jag fattar inte heller varför pitten förstör sitt fina ansikte med skägg

2010-08-11 @ 13:46:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

amen störigt!



vad gör du ikväll snygging?

2010-08-11 @ 18:08:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0