How do you let go of something that's not yours?


Hmm, jag trodde verkligen jag hade uppdaterat idag, tydligen inte.

Hur som helst! Idag har jag kollat på Clash of the Titans, äntligen, och den var så bra! Jag vet att man vanligtvis faller för huvudkaraktären, men under hela filmens gång bad jag för att två andra herrar skulle överleva.


Eusebius och Ixas, mer kända som Nicholas Hoult och Hans Matheson.

Lodis-stilen är rätt het ändå. Johnny Depp är ju t.ex. sitt snyggaste i Pirates of the Caribbean filmerna. Inte för att ovanstående tjommar ser ut som några lodisar, men ni förstår vad jag menar :) Sunkigt-svettigt-smutsigt-snygga.

Idag har vi även badat i poolen. Snart ska vi ge oss av för att handla mat, vi ska för första gången inte äta ute och hemma bjuds det på tacos. Efter maten taggar vi inför kvällens upptåg, skumparty! :)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag ska ut och promenera, så rolig blir min kväll haha



hoppas ni får kul!

2010-08-11 @ 21:16:08
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0