Give me the key to your heart


Hej små vänner :)

Uppdateringen har inte varit den bästa idag. Jag har dragits med huvudvärk som vägrar ge med sig så jag har bara kollat film hela dagen. Karate Kid och Remember me. Kollade även på A walk to remember mitt i natten när jag inte kunde sova. Ska även ladda hem Clash of the Titans och Predators, men det gör jag en annan dag. Insåg till min fasa att man faktiskt kan se rätt tydligt att jag inte solat baksida en enda gång detta året, typ. Max 20 min i så fall.

Vi åt nere vid stranden idag, spaghetti och köttfärssås åt jag. Blev dock grymt besviken på den yttepytte portionen jag fick, blev inte mätt och tog en glass efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0