Spring Break

 
Hej allihop!
 
I torsdags hade jag min sista lektion på 10 dagar och nu alltså vårlov. Sitter på jobbet nu men finns basolut inget att göra, kommer bara jobba måndag och tisdag kommande veckan men p.g.a. just det och för att jag verkligen behöver lov. Har dessutom läxa som måste tas tag i med då inlämingar och prov väntar efter lovet. 
På lovet sitter jag och Lina som sagt hund- och husvakt för min gamla värdfamilj nere i Castle Pines då de är på semster i Florida. De kommer tillbaka igen den 26e och då ger vi oss tillbaka till stan. Eftersom vi har bil under denna veckan tänkte vi passa på att åka på endel utflykter som vi annars inte har möjlighet att göra. Kommer berätta om det när det skett eftersom vi inte direkt har ett schema utan tar dagarna som de kommer.

Vi hade hoppats på att ha en massa sol under lovet men typiskt Colorado har varit superfint i två veckor så självklart skulle det snöa en massor under torsdag och fredag, såg även några få flinger falla idag. Förhoppnignsvis for vädegudarna koll på läget snart och ger oss lite sol i under lovet i alla fall.
 
Hoppas allt är bra med er där hemma, jag mår toppen!
Såhär fint var vädret förra veckan bara. (Har fantastisk är inte dena utsikten förresten? Bilden är tagen på Castle Pines Golf klubb där vi firade mina gamla värdbarns mosters 40års dag förra veckan).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0