I love sports

 
Hej hej!
 
Det är galet mycket att göra här, som ni kanske märker på den dåliga bloggningen. Skola tar upp det mesta av min tid, dock hade vi en himla rolig vecka förra veckan då både hockey och basket (Coloados professionella lag) hade studentpriser på sina biljetter och så fick vi gratisbiljetter till lacrossen, vilket resulterade i all vi spenderade 3 dagar i Pepsi Center förra veckan och kollade en massa sport. 
 
Jenny är här och hälsar på från Sverige så i helgen hängde vi med henne och gick ut en sväng. Väldigt trevligt.
 
 
Under dagen var vi även på Red Rocks och tränade lite upp och ner för trappan.
 
 
Det var nog allt för tillfället. Ikväll har vi absolut sista basketmatchen för säsongen. Lite tråkigt. Skönt att slippa jobba helg men tråkigt att spendera all tid på kontoret istället för i hallen. Nåja! Får min veckliga dos av sport denna veckan med (basket, hockey och lacrosse, precis som förra veckan med) eftesom vi har basket idag, på fredag har jag fått biljetter till College hockey på Denver University av en bekant och på lördag är det lacrosse igen. Woho! 
 
Nu ska jag bege mig iväg till yoga innan det är dags att jobba igen.
 
Ha det gott :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0