GKIHS

 
Hallå hallå!
 
Lov förra veckan som sagt. Vi åkte till Fika när jag var klar på jobbet sen körde vi mest runt lite och bara kopplade av. När vi vaknade morgonen efter möttes vi av snö, massor av snö. Jag fick ändå för mig att köra till jobbet men gav upp ganska fort eftersom jag inte ens kunde se vägen. 
Det ser kanske inte ut att vara så mycket snö på den bilen ännu men som ni ser stormade det fortfarande en hel del. När allt väl lagt sig låg snön i ett täckte ända upp och förbi de första 20 cm på parasollet. Typiskt Colorado. Dagen innan fikade vi som sagt i solen, såhär såg det ut:
Annars då? Tja, jag blev inbjuden till ett hedersprogram igår kallat "Golden Key International Honor Society". Ett hedersprogram man måste motta en personlig inbjudan ifrån, men bara om man blivit rekommenderat genom sitt universitet och är bland de top 15% bästa studenterna i sitt år på skolan. Genom det programmet sedan kan man så stipenier och nätverka osv. Det kostade $110 att gå med men det avgiften håller livet ut och jag får även ett certifikat att använda till mitt CV. Tyckte i alla fall det var värt det. Vi har vårt första mingelmöte på fredag. 
Hoppas ni har det gott där hemma! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0