Snowday

 
Jösses, två inlägg på två dagar! Blir ju nästan som julafton för er där hemma! Skämt åsido...
Ska snart bege mig till min "Internationell Marknadsföring" lektion, men först vill jag knappa in några rader här till er.
 
Idag har jag jobb/lektion mellan 9:00 - 18:15 och sen ska vi på lacrosse match eftersom våra Kanadavänner är i stan och spelar. Vi har som tradition att alltid gå ut med dem efter matchen, vet dock inte om det blir av ikväll. Lina är sjuk, jag hostar lite jag med och har dessutom jobb imorgon också. 
 
Vädret här är helt fantastiskt! Idag har jag inte ens jacka på mig utan bara en väst. Graderna ligger runt 15-20 och solen skiner som vanligt alltid här. Igår satt jag ute med en vän i solen och gjorde läxor och svettades nästan. Lite lustigt hur vädret här är, förra veckan hade vi en "snödag" när campus till och med hade stängt (för tredje gången i historien) för att det var så mycket snö överallt. Vi passade på att dra på oss våra vinerkläder och gå ut och leka i snön. Bara för att man fyller 25 i sommar är man inte gammal ännu ;) En gång när jag och Lina var ute på en av våra promenader passerade vi en jättestor park vi ine hade en aning om existerade, så dit gick vi och gjorde snöänglar.
Hoppas allt är ba med er där hemma! I helgen ska vi hikea upp för "The Manitou Incline", en trappa som är 1,6 km lång och består av en backe som sträcker sig 600 meter upp i luften. Jösses, blir trött av att bara skriva det. Lär ha träningsvärk för resten av månaden men ändå en kul grej att göra tycker vi hurtiga svenskar haha! 
 
Berättar hur det gick efter helgen! Nu kallar lektionen. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0