I got in

 
Tjabba tjena allihop!
 
Lovade att dela med mig av mitt nya schema som kommer starta i höst, så här är det!
 
Man ser inte direkt så mycket av det, men på måndag kommer jag ha "Bokföring", en allmän mattelektion och sedan på kvällen en event lektion kallad typ "Samkomster och mässor".
På tisdag har jag bara en lektion, Filosofi, östra religioner. Betyder att jag förmodligen kommer spendera all lediga tid på campus och jobbet ändå. 
På onsdag har jag samma lektioner som på måndag förutom att eventlektionerna bara faller på en dag i veckan så bara en massa matte på onsdag. På torsdag är det återigen religion med ett tillägg av ännu en eventklass kallad "Event catering strategier". 
Kunde idag äntligen skriva upp mig min bokföringsklass, har inte kunnat det tidigare eftersom jag egentligen inte får. Man måste kunna vissa saker/tagit vissa klasser innan man får ta en annan. Jag, som alla vet, är fullkomligt vilse när det kommer till matte så egentligen hade jag behövt ta ännu en matteklass innan jag skulle kunna registrera mig. Gick till bokföringsavdelningen på campus och blinkade lite, lät henne kolla igenom mina tidigare prestationer och vips var jag inne! Jag tror verkligen att allt här i världen handlar bara om att känna rätt personer och veta vem man ska prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0