Svacka

 
Jag ar inne i en svacka. Det ar mitten av hostterminen och jag ar sa redo for att den ska ta slut. I sndags glomde jag helt bort att gora ett test online sa fick 0 poang pa det saklar. Dock raknar lararen bort det test med samst resultat under terminne sa jag far bara se till att gora de andra extra bra. Har ett halv-termins-prov idag i event industri som jag knappt pluggat pa. Hade en annan laxa till idag med som jag totalt missat, men lyckades gora nu under arbetstid. Maste borja soka CSN infor nsta termin utover allt som pagar just nu... Jag ar sa trott! Har helt tappat motivationen nu men kommer hitta den snart igen, maste bara ta mig igenom denna provveckan. 
 
Annars ar allt bra! Hoppas ni har det bra hemma allihop!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch, jag känner igen det. Man vet allt man måste göra och orkar inte ta tag i nåt.. Har ingen bra tips. Vila hinner man ju inte 😥.. Du kommer ur detta med! 😘

2015-11-29 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0