English

 
Denna veckan har jag haft mitt forsta tal framfor klassen. Mitt amne var om svenska hogtider och traditioner. Jag fick 100/100 poang vilket jag ar mycket stolt over! Aven om jag ar valdigt social och utatriktad tycker jag inte direkt om att prata infor folk, sa det var skont att fa bekraftelse pa att man ar ganska duktig anda. Nasta tal ska ges redan om en vecka eller pa tisdagen efter det. 
Fick tillbaka min forsta engleska uppsats idag med. Det var val mindre kul. Jag fick 86/100 poang dar. Visst, det ar verkligen inte daligt men jag vill ju garna ha minst 90 poang i alla fall for att kunna halla A i alla mina klasser. I vissa fall behover man till och med 95 poang eller mer pa allt, och det fick jag i alla klasser fora teminen och alla denna, forutom engelskan da. 
Det var allt for tillfallet. Jag slutar jobba om 45 minuter och da ska jag och Lina testa pa en Zumba kurs har pa skolan.
 
Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj, vad många inlägg jag missat. Grymt bra poäng på högtidsföredraget!!!!!!!!

2015-11-29 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0