Studielan

 
Hej allihop!
 
Idag sokte jag studielan hos CSN for den kommande varteminen. Jag sokte endast for 6 manader eftersom terminsavgiften andras arligen varje augusti sa tankte soka for ett helt ar da istallet. Annars hader har inget utover det vanliga. Vi fick anmala oss till varterminens lektioner idag med. Vissa var redan fulla eftersom de som studerat langre har fortur sa jag satte ihop ett schema sa gott jag kunde. Det ar ofta mina lektioner inom mitt program som staller till det sa far ofta planera allt enligt dem. 
Har endel laxa att gora idag sa tankte jobba vidare pa det nu. Har mitt sista planerade tal imorgon som jag inte ens skrivit klart sa bara dar behover jag lagga ner endel arbete samt att jag ska skriva en 5 sidig uppsats, garna till imorgon men absolut torsdag. Ja, dar har ni det. Ytterligare en spannande dag i mitt studentliv.
 
 
 
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0