Min farfar

 
Idag är det min farfars dag. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FARFAR! Hoppas du haft en helt fantastisk födelsedag, det förtjänar du. Du är bäst!
 
Som ni kanske märker har jag nu också installerat svenskt tangentbord pa jobbdatorn sa det blir lite lättare för er att läsa. I förra inlägget nämnde jag att jag sökt studeielån inför nästa termin. CSN är sega som vanligt och tanker inte ta ett beslut om jag får pengar eller inte förrän jag skickat in mina betyg från denna terminen, vilket inte är möjligt än eftersom terminen fortfarande pågår, så får inte veta något förrän slutet på december. Det ska inte vara några problem, men hade varit skönt att få klart bara. 
 
Denna veckan har vi höstlov, det är lagt så sent eftersom man har lov i samband med Thanksgiving firandet. Den högtiden man är så himla tacksam för allt men har men timmar senare är villig att slå ner människor över den billigaste TVn som säljs på "Black Friday". Kaos. Jag ska spendera min Thanksgiving torsdag med min värdfamilj. Äta massa gott och förhoppningsvis få med mig lite rester hem, hade behövts till min tighta studentbudget som jag lever på. 
 
Hoppas allt är bra där hemma, saknar er allihop!
 
Bjuder på lite bilder nedanför på den fantastiska solnedgången vi är lyckligt lottade att uppleva ganska ofta, från vårt vardagsrumsfönser. Sista bilden togs i helgen, vädret här är fortfarande fint och himlen är lika blå som alltid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0