Indian summer

 
I forra inlagget berattade jag att jag skulle ha tal for de hemlosa och hur man skulle kunna hjalpa dem pa basta satt. Fick maxpoang pa det talet och lararen sa: hade jag kunnat ge dig mer poang hade du fatt det, for det var jattebra!
Kul att hora :)
 
I helgen var det halloween. Jag kladde ut mig tva ganger, inget jattedramatiskt dock men kul att hitta pa nagot i alla fall. Vi gick ut bade pa torsdagen och lordagen, det var massor av folk ute! 
Annars i veckan ar det som vanligt. Sitter pa jobbet nu och skriver som vanligt. Har en lektion till idag ska ska dra mig bort dit om 20 minuter. Det ar jatevarmt idag, over 20 grader och pa torsdag ska det snoa. Typiskt Colorado. 
 
Hoppas allt ar bra med er dar hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0