4.0

 
Hallå hallå!
 
Idag är det 21 december vilket betyder att det bara är 3 dagar kvar till julafton, men också att det är Pernillas födelsedag! Massa grattis på födelsedagen Pernilla! Är väldigt ledsen över att jag missar både tårtan på din födelsedag och skinkan på julafton. Hoppas hur som helst du får en toppendag och att resan till Brasilien blir fantastisk!
 
Jag har ännu inte fått svar från CSN, men jag har fått mina betyg i alla fall som jag skickat in nu. Här är dem så ni också kan ta del av dem!
A eller A+ är högsta betyget man kan få, de har samma innebörd. Det är om man får ett A- som betyget går ner lite man absolut fortfarande bra. Nästa termin kommer jag läsa en mer klass än jag gjort tidigare och dessutom ha en svårare engelska kurs och matte. Kommer bli svårt att fortsätta ha ett GPA på 4.0 som man kallar det här) men jag ska såklart försöka! :)
 
Jag slutar jobba klockan 17:00 idag sen ska jag och Lina på Colorado Avalanche - Toronto Maple Leaves matchen som börjar klockan 19:00.
 
Ha det gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0