Torsdag

 
Hej!
 
Veckan har spenderats i skolan och pa jobbet. Det borjar bli lite mer att gora nu pa jobbet allt eftersom sasongen borjar dra igang. Forst volleyboll och sedan basket lite senare under aret. For er som fortfarande ine riktigt forstar vad jag gor pa jobbet; Jag tar hand om bokningar och planering av alla olika (men framst sport) event som tar plats i event arenan pa campus. Jag svarar pa mejl och i telefon nar jag sitter pa kontoret och under eventen sa putsar jag golvet, ser till att publiken skoter sig, laser upp dorrar osv, lite vaktmastare typ. 
 
Jag ligger ganska bra till med laxor, har bara sa fruktansvart mycket lasning att gora. Larare har alskar laxor. Annars gar skolan bra. Tror nog jag ska overleva denna terminen med. Vagar ine utlova toppbetyg an men det ar givetvis det jag siktar pa i alla fall. 
 
Nu ska jag aterga till mitt arbete, vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0