Tell me, did you lose yourself somewhere out there?

 
Borde packa. Borde verkligen packa. Självklart gör jag inte det, jag gör allt förutom att packa. Skulle packat tidigare idag med, men det slutade med tre olika Skypesamtal med far, farmor & farfar och Lillie. Besöket hos kiropraktorn och massören var toppen! Skulle dra till gymmet efter det var det tänkt men somnade i bilen. Helt sant. Ni som känner mig vet att jag kan somna precis var, när och hur som helst. Så jag ställde mig på en liten avlägsen plats på den jättelika parkeringen, fällde sätet och sov en timme, i bilen. Drog sedan utvilad till gymmet för att finna att jag glömt packa både byxor och träningstop. Heja! Drog då hem istället och hamnade framför Skype. Blev bara ett gympass idag men hann med 60 minuters kondition och lite ben innan jag skyndade hem till kvällens avsnitt av Arrow. Det är förbannat tråkigt att stå på bandet i en timme som som tur är sänds Stanley Cup slutspelet som får tiden att gå väldigt mycket snabbare.
Jaha, jag packar uppenbarligen fortfarande inte eftersom jag sitter här och skriver. Fy skäms. Har inte ens börjat. Håller på att sortera tvätten och bristen på galgar gör inte jobbet lättare. Nej, nu måste ja faktiskt sluta. Hörs kanske imorgon, annars blir det nog tisdag, eller måndag? Beroende på hur trött jag är efter resan. Hemma igen runt 20 tiden på måndag. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Både här och i tidigare inlägget är det kul att läsa att och hur du tränar! Bra kämpat! Önskar jsg var där med. Går du alltså oå bandet i en timma?! :-)

Btw, snygg bild!

2013-05-11 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0