Take my breath away

 
Hejsan!

Det har inte blivit bloggat på ett tag nu eftersom jag haft Michaéla och Freja på besök och vi har haft fullt upp mest hela tiden. Åkte norrut under lördagen för att spana in Rocky Mountain National Park och Red Rocks bland annat. Lördagkvällen bjöd öven på utgång och hotellnatt. På söndag drog vi söderut mot Royal Gorge Bridge och Garden of the Gods. Jag slutar aldrig förvånas över hur vackert det är. Man lever i ett vykort som bokstavligt talat tar andan ur en om och om igen. I Royal Gorge Park åkte vi även en grej som kallades "SkyCoaster", kan vara bland det coolaste jag gjort. Har köpte videon och ska försöka publicera den här när jag har lite tid över. Ni får nöja er med en massa bilder så länge.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

1. Du är väldigt snygg på precis alla bilder!
2. Vilket fantastiskt landskap. Jag är inte den som brukar slås med häpnad över natur. Men ojj!
3. Är det du som dinglar i luften där?! :-o

Svar: 1. Tack! :D2. Jag vet, helt löjligt! Synd att man inte kan få både berg och hav. Då hade det varit perfekt!
3. Japp! Sjuk frihetskänsla! Tänk: Pocahontas när hon hoppar ut över klippen ;)
Katarina Nilsson

2013-05-01 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0