Larger than life

 
Ojoj vad det runnit svett idag! Åker till Oklahoma på torsdag runt lunch så går all in nu för all gymtid jag missar under mina 5 dagar i Wetumka. Idag har jag bland annat gjort 100 minuters konditionsträning + nedvarvning, 600 sit-ups (400 sneda - 200 på varje sida och 200 raka) 100 squats och lite annat smått och gott. Ska till kiropraktorn imorgon och dra i lite ben, avslutar sedan behandlingen med 60 minuters massage. Så skönt! Hittade en Groupon på detta för 250 kronor. Har egentligen ett värde av 1600 kronor så det var lika bra att slå till! Ska även försöka få allt packat imorgon så jag hinner dra till gymmet på torsdag morgon efter att ha släppt av ungarna vid skolan.
Annars då? Knaprar just nu på lite mörk choklad, lite får man ju unna sig. Vi hörs igen innan Oklahoma. Puss och kram!
 
Mina goskompisar från sist jag var och hälsade på gamla värdfamiljen.
 
Just det! Kära 90-talister, har slängt ihop en lista på Spotify med massa gamla godingar för den intresserade:
Nostalgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0