Build up your confidence, so you can be on top for once.

 
Kom nyss av ett 2,5 h långt Skypesamtal med Vickan. Just nu är det bara vi två som ska iväg på resemånaden. Dock känner vi oss såpass säkra på varandra att vi ikväll bokade allt boende (förutom en lite luddig natt) samt en bussresa mellan Grand Canyon och Las Vegas. Känns riktigt fint! Allt boende går på ungefär 6200 kronor, vilket inte är dumt alls! Vi ska även bo rätt gott i Vegas på MGM så tycker vi kom väldigt lindrigt undan. Åhh! Vill bara resa nu!
På tal om att resa så ska jag ju faktiskt göra det snart, väldigt snart. På fredagmorgon drar jag med familjen till Florida för sol och bad. Jag skall även möta upp underbaraste Johanna där på hennes självaste födelsedag! Kan inte bli bättre! Jag kommer ta med datorn så ska försöka uppdatera lite därifrån med, vi blir borta till 31a.
Jag hade förresten jättekul i bergen med Jen, Isa och Johanna! Så förbannat goa allihop! Skrattade som en idiot hela helgen och hade det bara allmänt himla bra. Vi åkte skidor i Breckenridge under lördagen och i Keystone på söndagen. Festade både lördag och söndag med ett grabbgäng från Sandviken/Gävle som åker upp till Colorado varje år för att trixa på världens bästa vintersportsorter. På söndag var det St Patrick's Day vilket innebär att alla ska bära grönt så det gjorde vi minsann.
Idag var det Johannas sista dag här eftersom som bara var här och hälsade på Isa så igår gick vi ut och åt, vårt lilla bergsgäng.
Nu är det läggdags för mig så låter bilderna sköta resten av snacket. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0