I wanna live not just survive.

 
Då var det fredag igen, alltid lika välkommet!
Ska på middag med mina tjejer ikväll och sedan blir det utgång. Vi ska inte äta förrän 21 nästan och jag är redan hungrig som en apa. Sitter just nu och tuggar i mig handfulla portioner av favoritkexen. Drog en snygg photoshoot med paketet sen som jag tänkte bjussa på. Är väl i princip klar redan nu. Ska bara slänga på lite ögonskugga, fluffa till håret och borsta gaddarna. Ska sedan plocka upp min tysk Anthea för att hämta födelsedagsbarnet Martha (polack) och en annan tjej som jag inte träffat förr, innan vi drar till Jen som sedan tar oss downtown. Vet ännu inte var vi ska äta dock...
Fyller år idag gör även Kristoffer, Grattis!
Tänkte väl passa på att städa rummet lite nu innan jag drar med, det ser ut att behövas.
Igår möttes svennarna (+ en norsk, tysk och österrikare) förresten på Starbucks och åt tårta för att fira nationaldagen. Jag stod för tårtan och självklart blev det klassfavoriten med maräng, smörkräm, grädde och bär på toppen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0