I was a little girl, alone in my little world, who dreamed of a little home for me.

 
Helgen med Emma har varit toppen! Hennes familj äter hemlagat och sitter tillsammans varje kväll, mysigt! Kan inte minnas sist jag gjrode det i varken Sverige eller USA. Antar att livet hinner ifatt en när man växer upp och jobb eller liknande sätter stopp för traditioner som middag runt bordet.
Jag tror jag börjar bli sjuk, var jättetrött under hela lördagen och somnade till "Love Actually". På söndag gick vi upp tidigt för att åka till Keystone. Det var hur kul som helst att åka! Jag tror inte jag är en sån typ som kan åka hela dagen men 5-6 timmar är rätt lagom. Vi åkte ungefär så länge innan det var dags att åka hem och slippa den värsta trafiken ner från bergen. Gröna backar här är inte gröna vill jag lova, och blå är inte blå. Grön liknar mer blå och blå är röda (vilket de inte har här). Vi höll oss alltså till de två färgerna. Främst för att jag i Sverige precis lärt mig att ta mig ner för röda. Emma som självklart var bättre än mig var också okej med det sa hon, hoppas inte hon bara försökte vara snäll, haha! Sov hos henne ytterligare en natt för att jag inte orkade köra hem under kvällen. Sedan jag kom hem har jag bara sovit. Ska dra till gymmet snart, får se hur det går med tanke på att jag knappt kan gå efter gårdagens träningsvärk i vaderna.

 Nästa helg ska jag åka skidor med Anna i Vail. Hon är som tidigare sagt från Österrike... Det kan bli spännande.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0