I'm coming home.

 
Seattle 6-9 aug
San Francisco 9-15 aug
Monterey 15-16 sug
Santa Barbara 16-19
Los Angeles 19-25 aug
San Diego 25-27 aug
Grand Canyon 27-29 aug
Las Vegas 29-31 aug
Denver 31 aug - 6 sep
 
För den som vill hämta mig på flygplatsen kommer jag att anlända
14:55 på Landvetter Göteborg, flyg FI7483.
Mellanlandar i Stockholm så glöm inte att stå vid inrikes ankomster, tack!
Flyger med Icelandair och landar alltså i Reykavik innan dess med. Vill ni ha mer detaljer om de övriga flygtiderna/flygnummerna så hojta till :)
 
Nu måsta jag sova, Seattle imorgon (idag). Wohoooo!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alltså woow!! Snart är du hemma, sick! Men först har du en fantastisk månad framför dig! Ha kul och var försiktig! Kraaam!!

2013-08-06 @ 20:12:12
Postat av: Anna

Hej! jag är en au pair som funderar på att göra västkusten under min resemånad. Kan du berätta mer om din resemånad? Vad det kostade totalt och hur du gjorde med transport (hyrbil/flyg). Vad gjorde ni i de olika städerna? Boende? Allt! :)

2013-08-26 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0