We are a secret, can't be exposed.

 
Hallå!
Helgen i bergen levererade som alltid. Åkte sidor under lördagen, vädret var helt underbart så passade på att sola medans vi lunchade med. Just det, måste berätta! Jag åkte en svart backe med! Nu kan jag checka av det från min bucket list :)
Vi flyttade in hos Sandviken/Gävle grabbarna under helgen så drog dit för att fräscha upp oss efter dagen i backen och sedan blev det fest eftersom Daniel fyllde år. Hoppade omkring och dansade som en idiot hela kvällen, här i Denver barhänger man bara så har saknat min vindraftverks-moves. Trött, bakis och med en massa träningsvärk skippade jag den snöiga söndagen i backen och sov på soffan istället. Tog mig dock ur huset lite senare för att bada hot tub, rullade oss i snön gjorde vi med. Himla uppfriskande!
Sladden mellan datorn och mobilen har lagt av så kan inte lägga in bilder. Ni får tre här genom insta på mig och Jen innan backen, på mig i liften, på oss i backen och en dålig cambild på en relativt ny tröja jag gosar i just nu. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0