In the end, words don't matter.

 
Hejsansvejsan!
Var på Avs match igår med Lina och Lina, de förlorade. Vill inte påstå att det går jättebra för dem direkt. Vi hade kul ändå! Drack lite öl och gottade oss. Drog ut efter matchen och miglade runt med allt och alla. Som alltid när man är utomlands hänger svenskar med varandra så vi slog ihop oss med ett grabbgäng som är här och semestrar/hälsar på Gabbe och festade hela natten lång! Slaggade på soffan, fick skjuts hem till Lina där bilen stod, och körde direkt till barnens dansuppvisning. Hoppades på att min outfit/gamla smink inte förfallit alldeles för mycket och att jag inte stank för mycket sprit... Barnen säger dock alltid vad de tycker och tänker och eftersom de inte kommenterade något måste jag klarat provet. Händelserik och väldigt rolig kväll måste jag säga!
Nästa helg kommer bli grym den med! Då kommer Michaéla som jag träffade på au pairskolan hit med en vän och flyttar in hos mig torsdag-måndag. Vi har bokat ett hotell lördag-söndag med då vi tänkte att det hade varit kul att göra något speciellt, skönt att bo downtown när vi ska ut med.
Det var allt för nu, vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, kul att du får besök ! :-D

2013-04-22 @ 02:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0