I try my best to be guarded, I'm an open book instead

 
Hej!
Idag, inatt för er, blev jag moster igen. Äntligen! Som vi väntat på den lille. Välkommen till världen lillgrabben!
 
Helgen i bergen var bra, som vanligt. Vi drog upp fredagkväll, gick ut och dansade oss svettiga och gick hem och sov. Under lördagen åktes det skidor, bara svart! Sedan glassades det i solen/skuggan och allt vad det bjöds på. 3OH!3 spelade så det lyssnade vi glatt på och sjöng med i de två låtar vi kunde. Käkade subway, åkte hem och duschade och fixade oss inför kvällens partaj och beerpong turnering. Förade hos grabbarna som vanligt och sedan blev det Cecilia's precis som kvällen innan. Natten till söndag hade det kommit runt 20 cm snö säkert så backarna var täckta i puder och för en som inte är van var det lite tufft men ändå kul! Matisyahu spelade på söndagen och där kände jag i alla fall igen "Sunshine". Efter åkningen drog vi hem och packade sedan stannade vi förbi killarnas hus för ett sista hejdå.
Lämnade in skidorna idag då detta var sista hyrdagen. Har haft en grym säsong och vill påstå att jag blivit väldigt mycket bättre, även om det syns att jag inte åkt hela mitt liv direkt. Tack alla inblandade!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Åh va kul grattis Moster x2 ! :D Och shit bara svarta backar?! Hetl crazy va mycket bättre du måste blivit, kul! :)

2013-04-16 @ 10:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0