I don't want to hold you if you want to go.

 
Idag har jag varit på gymmet två gånger. Köpt proteinpulver och handskar, för att slippa fula valkar på händerna när jag kör med vikter. Har börjat om och lagt av miljontals gånger känns det som. Jag är liksom en sån som vill ha resultat direkt annars tröttnar jag. Inte nu längre. Nu ska jag köra 100% Tror droppen var när jag stod i H&M's omklädningrum och kände mig allmänt fet och ful då inget passade och jag precis tryckt i mig massa pommes. Måste ju se presentabel ut på alla poolpartyn i Vegas.
Har införskaffat mig en thigh toner med som används flitigt medans jag kollar 9gag och spelar upp alla liv på Candy Crush innan läggdags. Tänkte försöka lägga mig relativt tidigt idag då jag inte somnat innan 1-2 de två tidigare nätterna. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0