How can the only thing that's killing me make me feel so alive?

 
Godmorgon Sverige!
Denna dag (igår för er) har spenderats mest åt sömn. Måste verkligen sluta med att somna om efter att ha droppat av ungarna. De verkade lite krassliga idag så får se om det blir skola imorgon. Hoppas verkligen det. Har siktat in mig på ett bodypump-pass imorgon vid 9:30. Perfekt tid. Då hinner jag äta frukost och slänga in en tvätt innan passet. Komma hem, tvätta lite till och sedan eventuellt möta Anthea för lite sushi. Springa förbi Plato's och lämna in lite skit, köpa proteinpulver, springa förbi VS med en Wrapp, komma hem och tvätta ännu mer samt städa. Har alltså planerat in allt detta. Vill även baka för att få bort de bruna bananerna. Ni förstår kanske varför jag verkligen behöver friska barn imorgon.
Förutom att sova bort halva dagen (slumrade till hela två gånger under barnens skoltid) har jag ändå hunnit med att hadla, laga mat och träna. Blev ugnsbakade grönisar med kyckling och sweet-chilidip. Så lätt, så gott. Glömde dock köpa champinjoner men köpte istället allt annat. Eftersom jag var otålig och hungrig får jag väl erkänna att maten inte var riktigt klar när jag åt den heller men det var gott ändå. Låt oss kalla det al dente!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0