Sinners never sleep

 
Mätt som ett svin sitter jag nu på min säng och försöker välja vilken av mina tre nya filmer jag ska se ikväll. Bytte ut mina tre gamla filmer mot: Warrior, Project X och Driver. Det lutar åt Project X ikväll.
Åt en Ceasarsallad med kyckling på The Cheesecake Factory ikväll och Marta tog också en sallad för att vi så gärna ville avsluta med varsin cheesecake. Vi ska kanske börja införa "lunch-måndag" då hon är ledig alla måndagar hon med från 9:00. Jättetrevlig tjej som jag nog kan tänka mig att hänga endel med. Hon är 19 år, från Polen och bor ca: 15 minuter från mig.
Nu ska jag kolla film innan det blir för sent. Vill försöka somna i tid när jag ska jobba imorgon. Dock låg jag och vred mig till 2:00 igår, vet inte varför jag har så svårt att sova nu för tiden, brukade vara min specialitet.

Kommentarer
Postat av: Lillie

My god va gott det där såg ut då! :)

Svar: ah shit men orkade inte äta upp hela haha
Katarina Nilsson

2012-09-25 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0