Long time, no see.

 
Halla! Evigheter sedan jag bloggade nu kanns det som. Har varit upptagen varje dag, samt att datorn tar 30 minuter pa sig bara for att starta... Jag har sakta men sakert insett att jag lar fa kopa en ny har - vilket suger. Inte bara for att jag inte lagt undar pengar till ett sadant inkop men ocksa p.g.a. tangentbordet och liknande saker. Det ligger dock en laptop i min garderob, ska se om den fungerar med innan jag gor nagot forhastat. Forra inlagget jag skrev var fran min dator (som ni forstar nu sa skriver jag pa familjedatorn) och det tog exakt hela "A cinderella story" filmen att bara lagga in bilder + publicera ett inlagg. Nog om det!
 
Foregaende vecka var jag vid poolen 4 dagar och tranade 4 ganger, 3 med Cami och en gang ensam. Jag har alltsa fixat mig ett gymkort nu for 480 kr/manaden som min vp (vardpappa) star for. Erjbod mig att betala da priserna har stigit det dubbla sedan forra au pairen var har. Dock betalar dem det at mig med sa nu kommer jag verkligen se till att anvanda det ska ni veta! Cami har med kopt gymkort sa vi kan pusha pa varandra. 
Denna vecka ska jag traffa min PT (personliga tranare, japp, ni laste ratt) 3 ggr for att hjalpa mig komma igang och fokusera pa mina "problemomraden". Det ska goras pa tisdag, torsdag och lordag. Idag tanke jag bara springa lite sa jag inte tar ut mig helt infor imorgon. Jobbar egentligen idag med da det ar en slags helg har och vf (vardforaldrarna) ar lediga sa de passar pa att spela golf idag. Dock ar det barnkalas som galler sa barnen ska snart ivag till ett nojesfalt, vilket ger mig lite alskad egentid. Forutom gymmet ska jag aven kika forbi IKEA for forsta gangen som ligger pa samma gata. 
 
I helgen var jag och motte upp ett gang svneskar i Denver. Jag hade SA KUL! Det var underbart att fa snacka lite svenska och bara vara for ett tag. Vi svenskar forstar varandra pa ett helt annat plan an folk fran andra lander, sa at det for alla sa man kommer automatiskt dras till sina egna. Tejerna var hur som helst varldens goaste och jag hade min roligaste kvall sedan jag kom hit, tack for det! :) Och tack Angie for att jag fick sova hos dig! 
 
Okej, ha det sa bra sa hors vi snart igen hoppas jag! Kan tyvarr inte lagga in nagra bilder da jag inte sitter vid min dator. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0