Shoot out the lights

 
Hej mina vänner!
 
Idag har varit en bra dag. Flickorna har inte bråkat alls, vad jag kan minnas (eller så har man blivit van) så allt har varit frid och fröjd! Barnen började idag sitt fall break, höstlov med andra ord. Så imorgon ska vi på matiné, vi ska se Frankenweenie. Ungarna vet inte om det än men mitt ord är lag, sakta men säkert tror jag de börjar inse det. Pratade lite på facebook med en tidigare au pair från denna familjen som har tampats med exakt samma problem som mig angående den stora så vi får väl se om det går över eller ej. Nog med jobbproblem!
 
Imorgon ska vi ha en liten middag för Anna som jag ska till Chicago med i helgen, då detta blir hennes sista helg i Denver. Himla mysigt. Sover sedan hos henne för att vid lunchtid dra oss mot flygplatsen och Chicago! Woho! Kommer hem onsdag igen så vi hörs då om inte innan, tror dock det blir onsdag. Vi hörs då gott folk! Kommer garanterat ha massa att berätta då och jag ska verkligen försöka ta massa bilder! :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, vilken fin bild! <3

2012-10-13 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0