I recognize your face but I don't know you anymore

 
Jag läste slut Nicholas Sparks boken "Safe Haven" i förrgår, bra! Ingen wow-effekt som många av hans historier har men den var absolut läsvärd. Fick nyss reda på att den kommer ut på bio i februari med bland annat Josh Duhamel i en av huvudrollerna, yummie. Ska absolut se den! Har försökt få med Cami på Pitch Perfect i en evighet med men hon verkar alltid upptagen, snart går jag själv. - Inser att det där lät jättebittert men jag menar bara att hon är nog är upptagen. Hennes bästa vän har flyttat tillbaka hit med efter att ha bott hos en annan familj ca 30 minuter bort så förstår att hon hänger massor med henne eftersom hon åker hem snart med.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh såg life as we know it och blir typ kär i honom!!! Längtar::))))//Pernilla

2012-10-31 @ 13:20:56
Postat av: Lillie

Jag vill också se Pitch Perfect!

2012-10-31 @ 14:50:45
Postat av: joniee

åh safe haven på film, nice! boken var ju förövrigt hyfsat boring.

Svar: boken var typ fin... men inte alls lika bra som hans andra. filmen verkar dock bra! :D
Katarina Nilsson

2012-11-09 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0