So happy I could die

 
38 dagar kvar. 38 dagar tills jag flyttar till underbara Colorado och världens bästa värdfamilj! Skypade med dem helt spontant för första gången inatt, efter ett långt telefonsamtal som spontat ringdes. Jag ringde främst för att veta hur de stora bränderna påverkat dem. Då jag hade jobbat sent och de hade precis slutat jobbet så det blev perfekt att ringa då. Åh! Jag kommer ha det så löjligt bra! Familjen och mamman, som jag pratat mest med, är så bra så jag bara spricker av glädje! Jag vill bara hoppa upp och ner och dansa. Så fantastiskt skön människa! På måndag åker jag till Stockholm men för att träffa ännu mer sköna människor, de au pairer som åker samtidigt som mig och ska fixa visum. Allt känns bara så himla bra nu, kommer ha en grym sommar med mina tjejer med!
2012 ser riktigt bra ut för mig :)
Huset, om jag inte visat er tidigare. Bilen ni ser är den gamla au pairbilen. Har jag lagt upp bild på den nya?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shit.. 38 dagar..
Vi kommer sakna dig massvis! Åh, lilla Alfie som just lärt sig Tatta.. :)

2012-07-02 @ 00:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0